Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

פורים ופסטיבלים 2023

מציג 1–40 מתוך 153 תוצאות

2023, הגיע הזמן לתחפושת מקורית

.


תחפושות למידברן

השילוב בין אהבה לאמנות והרצון לאפשר לכל אדם לבטא את עצמו הפך את המידברן לאחד האירועים הבולטים בארץ. מאז הפעם הראשונה שבה הוא נערך, ב-2014, נוהרים אלפי ישראלים למדבר וחווים ריגושים ייחודיים והרבה רגעי אושר עילאי. העקרונות העיקריים של האירוע הם קהילתיות, אחריות אישית, חופש ביטוי מוחלט, אי מסחריות (פרט כמובן לתשלום עבור המידברן עצמו) ואי השארת עקבות. בנוסף נוהגים רבים מהמשתתפים להתחפש כדי להוסיף למראות המרשימים שנוצרים בפסטיבל. חנות שוורץ פרוות מציעה מגוון רחב של אביזרים עבור תחפושות למידברן, וגם עזרה בתכנון התחפושת.

תחפושות למידברן - רעיונות מובחרים

* טווס - הטווס לא מחכה לאירועים מיוחדים כדי להציג את עצמו בגאווה, ולכן מהווה מקור להשראה עבורנו ובמיוחד כשהמטרה היא תחפושת למידברן. כדי ללבוש את הדמות של בעל החיים הססגוני והמרשים האביזרים הדרושים הם הדרס (רצוי גדול), מנשא גב מתאים וכדאי כמובן גם לשלב נוצות של טווס אמיתי. עוד מרכיב רלוונטי הוא שמלת פאייטים ונוצות. * המראה האפוקליפטי - תחפושת שמתחברת היטב למדבר, עם אלמנטים כמו מסכת אבק, בנדנה, משקפיים מוגזמים, כובע גדול מאוד ואיפור מתאים. * אינדיאני - עוד תחפושת שמתאימה למדבר ולהוויה החופשית של המידברן היא אינדיאני. גלימה מתאימה וכובע נוצות יעשון את העבודה. * אביזרים - גם כשבוחרים לא להתחפש אלא להשתמש באביזרים בולטים יש מגוון אפשרויות נרחב: כובע קברטי, זנב ארוך, מסיכה ונציאנית עם נוצה ארוכה (שיכולה להגיע גם לאורך של 90 ס"מ), פאה צבעונית ועוד.

פריטים עמידים ותמורה מלאה למחיר

שוורץ פרוות היא אחת החנויות הוותיקות ביותר בישראל, ולמעשה הוקמה עוד לפני המדינה - בשנת 1939. השם מרמז על המוצר שאיתו מזוהה החנות, פרוות, אבל מזה עשרות שנים היא מציעה גם תחפושות ואביזרים מכל הסוגים, ולא פחות חשוב - הכוונה מועילה וסיוע ביצירת התחפושת האולטימטיבית לכל אירוע שהוא, כולל כמובן תחפושות למידברן. כל הפריטים שמציעה החנות השוכנת בנחלת בנימין בת"א איכותיים ויחזיקו מעמד גם יותר ממידברן אחד, כך שמובטחת תמורה מלאה לכסף, והתחייבות נוספת של החנות היא למשלוחים לכל חלקי הארץ, בזמן קצר.

תחפושות לפסטיבלים

אחד משירי הפורים המוכרים ביותר כולל את השורה המתבקשת: "אמור נא לי מדוע, מדוע לא יחול פורים פעמיים בשבוע". נכון לעכשיו פורים הוא עדיין אירוע שמתרחש רק פעם בשנה, אבל גם כך יש לנו עוד לא מעט הזדמנויות להתחפש - ובפרט בפסטיבלים השונים שנערכים לאורך כל השנה בכל רחבי הארץ. למעשה מדי שנה יש יותר ויותר אירועים המוניים שמספקים מענה לצורך הכל כך אנושי להתנתק מהמציאות, להניח בצד את כל המטלות - ופשוט לשמוח. את האווירה הייחודית מייצרות במידה לא מועטה התלבושות והתחפושות שעוטים עליהם משתתפי הפסטיבלים - ובחנות שוורץ פרוות תמצאו את כל מה שצריך עבור תחפושות לפסטיבלים שימשכו תשומת לב גם בתוך החגיגה הצבעונית ועתירת הגירויים.

העקרונות החשובים ביותר לבחירת תחפושות לפסטיבלים

* לא לפחד להגזים - פסטיבל הוא בדיוק ההזדמנות המתאימה לשחרר את כל העכבות, כולל תחפושת חד-פעמית. לפעמים מספיק פריט אחד בעל נוכחות בולטת, למשל הדרס גדול מעוטר בנוצות טווס, כדי לזכות במחמאות מכל עבר. * לא לשכוח את הנוחות - כדי שתוכלו למצות את חוויית הפסטיבל, להתנועע בקלילות ובאופן כללי לוודא שאין שום מגבלות שמקשות עליכם לשמוח, רצוי להעדיף תחפושות נוחות. * לחפש קונספט מעניין - נשר, אינדיאני, ברזילאית, טווס, לביאה, מלאך (או דווקא שטן), כובען מטורף, רקדנית קברט, חייזר, אווטאר ומן הסתם יש עוד אינספור אפשרויות, פשוט צריך לתת לדמיון להוביל את ההחלטה.

כל מה שצריך כדי להבטיח מקסימום הנאה ותחפושת מושלמת

השלב הראשון בדרך לתחפושת הטובה ביותר האפשרית לפסטיבל הקרוב היא למצוא את המקום הנכון לקניית התחפושת והאביזרים המתאימים. חנות שוורץ פרוות היא מוקד לעלייה לרגל לפני כל פורים וגם לקראת הפסטיבלים הגדולים - בזכות השפע המסחרר של הפריטים והאיכות המוקפדת שלהם. בפרט תוכלו למצוא בחנות הוותיקה שהוקמה עוד לפני המדינה, ב-1939, מגוון תחפושות לפסטיבלים שיבטיחו לכם חוויה מלהיבה במיוחד. התחייבות נוספת היא לייעוץ והכוונה על בסיס ניסיון רחב היקף, וכן למשלוחים מהירים לכל רחבי הארץ למי שמעדיפים קנייה אונליין.

aaaa